TheAlien
OWNER STORIES BLOGGER
Terencat
Friday, March 17, 2017 • 3:16 AM • 0 comments
Assalamualaikum wbt..


akhirnya habis tapis post yang terencat yang pernah ada dekat blog ni. penat aku gelak baca tiap post yang ada. Sambil baca post terencat tu aku balas whatsapp orang. Orang yang aku whatsapp tu pun agak.. well bukan la terencat tapi dia tu bukan betul sangat pun, so double terencat la jadinya (kalau terasa tu bukan masalah saya HAHAHAHA) but memang best la baca balik.. baru tahu yang aku ni seorang yang kelakar. jatuh cinta dengan diri sendiri. hahahaha. k.

ada satu secret yang i nak bagi tahu pada pembaca yg sedang membaca sekarang. sebenarnya........... saya ada lagi 3 blog. hahahhaa. yang lagi 3 tuuuuu saya akan hapuskan later. aku pun cannot brain la buat blog banyak banyak.. end up semua blog tu bersawang. Mungkin ada diantara pembaca yang rasa nak membodohkan aku sekarang silalah. saya rela. 

ohh look! sudah pukul 3.02 pagi lah. mungkin saya patut beredar dari alam siber ni. Mungkin? silap. saya patut beredar sebenarnya, bukannya mungkin. Tidak patut saya berkeliaran lama lama di alam ini. Walaupun di alam ini lah saya lebih "talkative" berbanding di alam realiti.. ah sudah lah. update blog panjang panjang bukan boleh dapat duit. Dapat penat ja duk "tuk tuk tuk " keyboard ni. tapi dapat ketenangan juga sebab boleh "bercakap" panjang lebar. okay lah. selamat maju jaya dalam kehidupan. Jangan lupa makan, sebab makan tu penting. contohnya makan angin. best wo. tapi jangan lah tergolong dalam spesis yang suka makan kawan tu. Kau cannibal sekalipun makan la orang lain.. jiran kau ka... jurujual yg ikut kau pergi sana sini dalam mall tu ka.. ini kawan kauuu jugaaa yang kau nak telan. kau pahal? okay lah. tidur duluan. lain waktu update lagi kalau rajin.

aku ni busy. ada life. bukan macam kau. duk baca blog orang. takda kerja lain eh? opss. jangan sentap. gurau sikit taboley. okay bye. 


PAST • FUTURE
MY WORDS;
Hi! welcome ! ^^btw If you can't see the past&future button at the bottom , you can zoom out a little bit and you can see the button. tq ^^

WASSUP


" ILMU penyuluh hidup. AMAL bekalan perjalanan & AKHLAK hiasan jiwa & peribadi menuju destinasi AKHIRAT yang sudah pasti "

PLEASE..


.