TheAlien
OWNER STORIES BLOGGER
Ohh .
Tuesday, March 27, 2012 • 3:59 AM • 0 comments
Assalamualaikum w.b.t.. 



yo blogger !! haha.. mahu kul 4 dah.. wahh.. haha.. dan saya mahu tidur.. keadaan yang sebegini memang patut dibawa tidur.. mahu buat apa lagi kan? heh.. hey hey.. semalam saya dan kawan saya ke pekan.. well..perjalanan yang tidak dirancang pun.. heh.. yang paling saya tidak boleh lupa.. sang biawak tu la.. wow... biawak tu meluru kearah aku.. pergh.. nasib biawak bukan buaya kan? heh.. tapi tetap menakutkan.. dan nasib c biawak itu terkejut sebab aku terkejut.. heh.. so dia lari kearah yang berlainan.. kalau tidak.. heh =='

hah.. actually saya menaip dengan kasar tahu sekarang.. rosak la keyboard ni.. ahai.. heh.. saya cuba bertenang.. sebab tu saya mahu tidur.. kamu tahu apa yang saya rasa sekarang? tiada. tiada apa.. saya ni tiada perasaan bah.. apa juga la yang patut saya rasa sekarang kan? heh.. apa saja lah.. saya pening sudah.. well.. saya tiada apa mahu taip lagi.. bukan masa yang sesuai untuk menaip.. saya memang patut tidur awal seja hari ni.. heh.. bah.. saya offline dulu.. off wifi..tapi saya akan main game di lappy saya.. saja.. buang bosan.. bah.. have a nice day.. nice day? saya? memang tidak la sudah. ukee..  assalamualaikum.


PAST • FUTURE
MY WORDS;
Hi! welcome ! ^^btw If you can't see the past&future button at the bottom , you can zoom out a little bit and you can see the button. tq ^^

WASSUP


" ILMU penyuluh hidup. AMAL bekalan perjalanan & AKHLAK hiasan jiwa & peribadi menuju destinasi AKHIRAT yang sudah pasti "

PLEASE..


.