TheAlien
OWNER STORIES BLOGGER
About me :)
Saturday, December 24, 2011 • 11:50 PM • 0 comments
Assalamualaikum w.b.t ..

okay . memandangkan sy tidak tahu mahu post apa.. biar sy cerita pasal sy la.. boleh? hehehehhe . okay..
Nama penuh saya Nur Nadhirah bte Abd lias .  Saya ni anak bongsu daripada 3 adik beradik . saya ada sorang kakak.. dan sorang abang . Saya rapat dengan kakak sy .. tp tidak dengan abang saya . but now saya dengan kakak sy ada krisis.. jadi saya alone la sekarang. hahahaa . tapi itu tidak menjadi masalah.. sy sudah biasa alone :)

sy juga semasa kecil paling banyak dijaga oleh orang2 yang sy sudah tidak kenal sekarang. yang paling sy ingat sy dijaga oleh sorang pemilik restoran.. so sy dijaga di restoran la.. adalah kira2... oh.. sy tidak dapat kira berapa orang yang sudah jaga sy.. tp sy memang paling banyak diserahkan kepada orang. aha.. sy juga adalah sorang yang kuat nangis.. ibu sy kata.. asal sy di kacau oleh kawan2 ibu sy atau ayah sy .. sy akan nangis sampai biruu muka.. aha. sy cuma berhenti nangis bila ibu saya pegang sy :)  hahaha. byk kali family sy cerita pasal ni.. sy cuma mampu berdiam diri.. heheheh..

kakak dan abg sy amat jeles dgn sy.. yaa... sy boleh rasa itu.. sebab sy agak dimanjakan oleh ibubapa.. hehe. but now.. sy rasa.. mereka tidak perlu jeles.. sbb .. sy orang yang paling sekejap melihat ibu saya sihat .. masa saya tahun satu ibu sy sudah sakit.. dan kehilangan ibu sy pada usia yang agak muda bagi sy.. 15tahun.. masa tuu kakak sy berumur 23tahun.. abg sy 22 .. hee... agak jauh perbezaan umur kami.. hmm.. haha. dan lagipun masa tu sy tengah exam pmr . esok paginya ibu sy akan dikebumikan.. but sy pegi exam.. so.. bila sy sampai tanah perkuburan .. ibu sy sudah pun selamat dikebumikan.. agak hampa juga la perasaan. heh..

okay.. sy juga sorang yang sangat manja.. hehehehe.. yup. amat manja. makcik sy amat risau dengan kehilangan ibu saya.. dia takut sy tidak dpt terima kenyataan.. tp sy okay.. sy tenang.. sbb sudah janji dgn ibu kan.. jd sy lebih tenang.. hehe. sy juga suka bermimpi... berangan2...hahaha. sy tidak suka bunyi bising.. serius! sy akan mudah rasa rimas.. pening.. aha. sy suka dengar bunyi piano dan gitar.. amat tenang.. ehehe . sy suka sayang orang.. sy mudah tersinggung.. tp pandai berlakon .. hahahaha . suka buat orang marah.. suka buat org ketawa... sy nakal.. sy suka makan.. sy benci seafood.. sy suka binatang comel yg berbuluu.. ahahha.. paling xsuka lipas.. ==' mudah selsema.. suka dengar laguu... suka puji orang.. sy nii pendiamm... tapi bg orang yg kenal rapat dgn sy.. yg amat rapat.. sy akan menjadi org yg sgt bising..bila sy sakit sy tidak byk ckp. aha.. ramai ckp sy nii ayu.. lemah.. hahah .. but hakikatnya.. sy nii ganas.. boyish.. cuma jaga penampilan dpn org.. ehehehe.. okay la.. itu seja.. ini la sy.. 100% benar ap yg sy tulis ni.. aha.. k .. sy pergi ke facebook dlu.. assalamualaikum :)


PAST • FUTURE
MY WORDS;
Hi! welcome ! ^^btw If you can't see the past&future button at the bottom , you can zoom out a little bit and you can see the button. tq ^^

WASSUP


" ILMU penyuluh hidup. AMAL bekalan perjalanan & AKHLAK hiasan jiwa & peribadi menuju destinasi AKHIRAT yang sudah pasti "

PLEASE..


.