TheAlien
OWNER STORIES BLOGGER
It's November !
Tuesday, November 1, 2011 • 2:15 AM • 0 comments
Assalamualaikum w.b.t ....


Haii blogger. sehat ? hehehe. hmmm.. yeahh.. todayyy is the dayy ! it's november. :') .. wehh! november sudahlahhh... SPM mula pada bulan novemberrrr... 14.11.2011 . lama lagikah? huhuhu. I'm not ready.. :'( ..
haiihhh... tak boleh percaya nih ! huhu. stress bha.. sobs.. :'( ..  aha.. btw .. saya cuti pula hari ini.. hahaha. bukanlah ada cuti sekolah pun sebenarnya.. cuma mahu melarikan dirii daripada homework ekonomi asas. kureng kan? heeee. aku tidak boleh iniii... tidak tidak tidakkkk. aha. biarlah.. saya study juga dirumah.. mana boleh bersuka riaaaaa. gilo? huh.

uh .. yaa.. aku agak terkejut yang amat la juga tadi . petang tadi aku pigi library.. then.. aku buka hp aku . aku online satu facebook ni. dan terkejutlah. kenapa dia sanggup buat begitu? aku memangnya tidak mahu tanggung apa-apa risiko. aaahhh ! aku tidak mahu dia buat begini bhaaaa. tapi kenapa dia buat? aduh. bukankah sudah mempermainkan perasaan orang? kau ingat senang ka mahu jaga hati orang? oihhhh. susah bha. kau ini lah. huhuu.. aku lupa pesan dengan dia pasal hal ni. kan sekarang aku rasa bersalah. aku yang rasa bersalah atas apa yang kau buat. macamana nih? aduh. budak... risiko tinggi kalau kau mula suka mempermainkan orang.. kali ni memang salah kau lah.. kalau kau tidak buat begini.. maka lebih mudah untuk aku melepaskan sesuatu tu. sekarang? yeah. kenapalah kau buat benda ni jadi lebih sukar? huhu. aihh. kecewa sikitlah.. hmm.. nantilah aku nasihat kau. sekarang tiada masa . tunggu hari sabtu nanti okay? I need to talk-talk wif you. ==' .. okay.. gotta go.. assalamualaikum .


PAST • FUTURE
MY WORDS;
Hi! welcome ! ^^btw If you can't see the past&future button at the bottom , you can zoom out a little bit and you can see the button. tq ^^

WASSUP


" ILMU penyuluh hidup. AMAL bekalan perjalanan & AKHLAK hiasan jiwa & peribadi menuju destinasi AKHIRAT yang sudah pasti "

PLEASE..


.