TheAlien
OWNER STORIES BLOGGER
Goodbye mom
Saturday, October 1, 2011 • 11:15 PM • 0 comments
Assalamualaikum w.b.t ...

heyy it's october already ! hahaha . hmmm.. spm.. spm.. Astaghfirullahaladzim.. next month is spm already.. ohh.. noooo... can I talk in malay sabahan now? heee. hokeyy.. malas pula aku mahu cakap omputih.. nahh.. macam tiada mood hari ni.. sedih , gelisah.. segala rasa yang ada laa aku rasa sekarang. hmnnn... entah laa. aku terlalu banyak berfikir.. haihhh.. aku sedih.. semakin dekat spm aku semakin sedih.. :'( .. hey why ? ahaa.. kalau aku cerita nanti aku emosi.. lepas tuu nanti kamu mesti bosan.. sebab aku agak banyak kali juga story pasal benda yang sama.. tapi.. aku cerita sikit laa. boleh? hee. ni cerita pasal semalam.. hmm.. semalam aku ada tengok satu movie korea . Di astro citra channel 131 .. ahaa... tajuk dia Goodbye mom .. haa.. kamu sudah boleh agak ka aku mahu cerita pasal apa? heee. :') .. hehehe..

cerita tu betul-betul sama dengan apa yang terjadi dengan hidup aku.. cuma watak tuu kasar sikit laa. aku bukan begitu.. heee. aha.. tp agak sama la cerita tuu.. auch.. sedih.. macam biasa .. aku mengalirkan lagi airmata... aduhh... uwaaa.. kamuu mahu tahu.. impian aku mahu bawa ibu aku jalan-jalan bha lepas spm.. lepas aku dapat kerja.. lepas.. lepas.................. semua laaa.. aku betul-betul xpercaya ibu aku cepat sangat tinggalkan aku ni. duhhh. kenapa la aku nii manja sangat dengan ibu sebelum nii.. :'( .. haih.. sudah laa result pmr aku xsempat kc tengok ibu... result spm.. hmmnn.. ishhh.. tapi.. makcik aku cakap ada bagusnya juga.. ibu aku xlah perlu menderita lagi .. tak perlu rasa sakit.. aku tahu ibu tak tahan.. dia sakit.. aku tengok pun aku sudah rasa sakit.. aku banyak nangis. banyak sangat.. haaa... masa-masa kecil aku pun aku jarang luang masa dengan ibu.. sebab duluu masa tu aku  selalu ditinggalkan ibu.. pernah ibu lamaa tinggalkan aku.. sebab dia kena tahan di hospital.. masa tuu aku kecil lagi.. tahun satu mungkin.. hmmm.. uhh... erh.. sudah laa... aku cerita lebih pula.. heh.  k laa.. mau study dulu.. hmm.. k laa. bye.. :') assalamualaikum..


p.s:: Missingyoumom :')


PAST • FUTURE
MY WORDS;
Hi! welcome ! ^^btw If you can't see the past&future button at the bottom , you can zoom out a little bit and you can see the button. tq ^^

WASSUP


" ILMU penyuluh hidup. AMAL bekalan perjalanan & AKHLAK hiasan jiwa & peribadi menuju destinasi AKHIRAT yang sudah pasti "

PLEASE..


.