TheAlien
OWNER STORIES BLOGGER
Buta Warna :)
Monday, December 12, 2011 • 2:43 PM • 0 comments
Assalamualaikum w.b.t ..

uishhh blogger ! haha . heyy .. tuu title tu.. teda kena mengena tu . haha . Tuu actually title movie yg aku tengok skrg.. heee. btw cuba la tgk dimana lokasi filem tu. heh ==' .. ohh tiada la. xpayah tgk. hoho ! aku mahu cakap nii.. xlama lagi.. mahu sampai penghujung sudah 2011 ni.. dan.. aku byk berjaya buat rancangan kecil aku. yeah.. yang aku cakap bakal menyakitkan hati aku tu? haha.. igt? hehe.. aku tak ckp kat sni.. ada aku ckp kt fb hari tu.. heh. err.. apa lg aku mahu cakap aa.. oh ya.. kwn aku.. kawan aku ada bw aku pegi pulau .. LAGI .. haha. 19 dis ni.. yihaaa. heh.. hope jadi lah.. aku betul2 perlukan percutian sekarang... tolonglah. heh .

hmm... haha. apa aku mahu ckp ni? heh. ==' ohh.. ya.. sejak kebelakangan ni.. aku slalu pula dengar lagu"seperti pelangi" tu.. haha.. hmm.. ni suma sbb kwn aku laa .. dia buat aku igt balik dgn lagu tu.. ahhhh ! lupakan pasal tu. hee. erm.. mendung jaa hari ni .. hufff .. aih.. tetiba teringat kwn aku.. aku rindu mahu sakat dorang.. hehe.. :') ..nakal aku ni.. dorang la yg buat aku nakal.. heh.ermm... aku rasa meluat ttg sesuatu.. adeh. dengan diri sendiri..huarghhhhh ~ aku makin tiada idea mw post apa di blog.. ntah la.. apa yg aku rasa aku xble ungkapkan pula.. susah mahu ckp.. byk yang ak rasa.. tp.. bnda tu.. biar seja la...

ohh.. wish me luck.. utk rancangan yg aku tau tidak berasas itu.. heh.. apa ble buat.. itu yang mampu aku buat.. sori.. k bye.. assalamualaikum


PAST • FUTURE
MY WORDS;
Hi! welcome ! ^^btw If you can't see the past&future button at the bottom , you can zoom out a little bit and you can see the button. tq ^^

WASSUP


" ILMU penyuluh hidup. AMAL bekalan perjalanan & AKHLAK hiasan jiwa & peribadi menuju destinasi AKHIRAT yang sudah pasti "

PLEASE..


.