TheAlien
OWNER STORIES BLOGGER
Kejutan budaya ?
Thursday, January 5, 2012 • 2:24 AM • 0 comments
Assalamualaikum w.b.t ..


hey blogger .. sy pasti kamu suma sudah dengar berita tentang akak genius yg dapat 17A tu kan? a'ah.. xmau sebut nama la.. kamu suda tau pun. sini.. sy mahu cakap sikit.. akak ni memang jadi idola sy.. sy sangat2 kagum dengan dia.. tapi isu baru2 ni buat sy amat2 kecewa.. tapi sy tetap kagum dengan pencapaian beliau.. benda2 mcm tu sy tidak dapat beri komen apa2 pun.. hanya harap beliau tidak lah terlalu teruk..

kalau cuma tidak bertudung.. berpakaian seksi suma itu sy tidak berani komen apa-apa.. lgpun artis-artis di malaysia sendiri pun sama juga.. ada yang begitu.. jadi sy tidak berani mengatakan dia itu teruk . cuma harap dia kekalkan lah.. imej bertudung tu.. sy amat sedih juga tgk statement ibu beliau .. yg menyatakan bahawa akak itu memang tidak bertudung.. gambar beliau bertudung itu adalah krn beliau di sekolah dan beliau pakai la tudung .. heh . seolah-olah ibu beliau tidak kesah jika pergaulan akak itu melebihi batasan . iya la.. penampilan beliau tidak juga seksi sangat.. tapi.. ada satu gambar beliau bersama lelaki itu sy kurang setuju..

tidak lah sepatutnya beliau bergambar sedemikian.. apapun beliau masih meneruskan pelajaran beliau.. asal saja beliau masih belajar kira okay la tu. jangan sj beliau mengabaikan pelajaran setelah dibantu oleh pihak yg berkenaan yg membantu beliau untk melanjutkan pelajaran. dan lagi.. sebagai ibu.. seharusnya mendidik anak utk menjadi lebih baik.. janganlah menyokong sangat apa yg di lakukan oleh anak itu.  dan seharusnya ibu akak itu memikirkan kehidupan akak itu di akhirat.. bukan saja di dunia.. sy tidak kata saya sempurna.. sy tidak kata hidup sy akn lebih baik dari org lain bila di akhirat nanti.. sy tidak berani kata itu.. krn sy manusia biasa.. melakukan kesilapan.. just sy harap skrg akak itu tidak akan menjadi lebih teruk lagi.. dan.. rakyat malaysia jgn la nak marah2 sgt kt akak tu.. dan jgn tuduh beliau bukan2.. sesungguhnya memfitnah itu lebih teruk.. heh .

ah.. okay2.. tutup story pasal ni k? ak tak mau juga blog aku kena terjah.. haha . aku just meluahkan pendapat saja.. sesudah la crita pasal akak ni.. hehe.. btw .. ak harap.. kalau ada kawan2 aku yang bijaksana itu.. berjaya melanjutkan pelajaran ke luar negara.. jaga la diri tu baik2..  jgn shj tujuan baik anda bertukar arah pula.. hee.. itu saja nasihat sy.. hehe.. okay .. gotta go.. rindu facebook ak.. aha. hee. k assalamualaikum..


PAST • FUTURE
MY WORDS;
Hi! welcome ! ^^btw If you can't see the past&future button at the bottom , you can zoom out a little bit and you can see the button. tq ^^

WASSUP


" ILMU penyuluh hidup. AMAL bekalan perjalanan & AKHLAK hiasan jiwa & peribadi menuju destinasi AKHIRAT yang sudah pasti "

PLEASE..


.