TheAlien
OWNER STORIES BLOGGER
About them :)
Wednesday, January 25, 2012 • 8:56 PM • 0 comments



Assalamualaikum w.b.t...


ohoiii... lama xupdate blog.. huhu...aha.. mlas menaip la kunun.. ekeke...
oh ya.. hari mahu story2 seja pasal puteri2 di 5dedikasi dulu.. tetiba rindu.. :') ..
puteri 5dedikasi ada 6 orang.. ehe.. semua muslim .. semua ada prangai masing2.. 3 orang dari enam itu tinggi2 ... yang 3 lagi comel2.. haha.. aku termasuk dalam golongan comel2 tuu.. HAHA ..
kami amat gila2 bila stress.. kami semua ada satu persamaan .. suka nyanyi.. lagu jiwang2.. dan melayan perasaan .. aww. rindu saat tu .. :'( mari sini aku kenalkan kamu dengan mereka..

Haslinda -  hee.. haslinda adalah yang paling "tua" antara kami suma.. ekeke.. dia mempunyai suara yang sedap.. dia suka nyanyi.. mood dia berubah2 tiap hari.. kekadang hepi.. kekadang sedih.. bila suda sedih dia diam2... aha.. em.. dia amat suka share story dengan kami2.. macam2 la.. semuanya cerita cinta.. ekeke.. dia la paling bising dalam group kami tu...kadang2 meluat.. tp bila dia teda.. amat la sunyi.. :'D

Fiffy - aha... budak ni pula.. dia ni xberapa rapat dengan kami2 yg lain.. dia lebih suka lepak dengan bebudak lelaki.. sengal jg ni dia kadang2.. haha.. tapi ada satu peristiwa yg buat ak xble lupa dengan dia.. masa tu dia menari tarian entah apa.. suma kami ketawa.. itu la benda paling lucu dia pernah buat.. ekeke.. dia kadang2 serius.. hmm.. btw ak kurang rapat jg dgn dia ni :)

Jiera - haa... c jira pula.. haha.. dia ni.. dulu aku xrapat sangat.. dulu.. masa aku xrapat dengan dia.. aku meme xsuka dengan dia ni.. haha.. ekeke.. dlu la.. then.. lama2 kami rapat.. dan baru tahu.. oh GILA rupanya dia ni.. hahaha. dia juga suka luah perasaan .. macam2 ja msalah dia.. heee.. aku layann.. ekeke.. btw dia ni baik.. senang hati juga la berkawan dgn dia :)

Farah - ehamm.. nii farah.. ataupun lebih dikenali sebagai "bie" haha.. kami xpernah pnggil dia "bie" pon.. ekekeke.. haa.. dia ni slalu dibuli la juga.. mood dia juga kekadang lain2.. aku heran juga kekadang.. knp dgn budak ni? makin lama kenal dia.. bru tahu apa yg bt dia ni kekadang down.. heh.. dia ni adalah budak yg paling byk masalah "cinta".. haha.. sian.. ekeke.. well.. aku slalu juga mention pasal mata dia yg sepet tu.. hahaha.. dan kasuutt.. aku masi igt ni ayat " yaa.. kasut aku ni mmg untk dipijak" .. hahaha.. nakal2.. ekeke :)

ridsha - last one.. ridsha.. hee.. dia ni yg paling susah mahu dikorek rahsia.. dia ni agak funny.. haha.. tidak dijangka kefunnyan beliau itu kekadang.. so sengal juga.. aha.. dia ni ganas.. so ganas.. diaklu suda serius .. meme serius... tp bila suda dtg gila tu.. aku pun mls melayan.. hahahaha.. apa2pun.. satu rhsia pun ak xdpt korek tahu.. heh.. dia hebat :)

haa.. itu la dia kwan2 aku.. yg aku sayang... ehehe.. warna pada nama2 mereka itu ikut warna fav dorang ler.. ehe.. hmm.. i miss all of them.. thnx.. sbb sudi bt ak ktwa .. haih.. akn igt kamu smpai bila2.. :') thts all.. assalamualaikum..


PAST • FUTURE
MY WORDS;
Hi! welcome ! ^^btw If you can't see the past&future button at the bottom , you can zoom out a little bit and you can see the button. tq ^^

WASSUP


" ILMU penyuluh hidup. AMAL bekalan perjalanan & AKHLAK hiasan jiwa & peribadi menuju destinasi AKHIRAT yang sudah pasti "

PLEASE..


.