TheAlien
OWNER STORIES BLOGGER
kenyataan (:
Friday, March 9, 2012 • 10:43 PM • 0 comments
Assalamualaikum w.b.t ...




haip ! alhamdulillah line tenet okay semula... saya hampir-hampir pengsan tadi.. haha.. saya beremosi sangat luar biasa tadi.. sangat sangat... hm.. untuk meredakan keadaan itu.. aku pergi la ambik wuduk.. mahu solat la niat saya ini.. tetiba.. haih.. tidaklah saya dapat meneruskan niat murni saya..  perempuan punya hal.. heh.. hm.. pagi tadi saya tidak bermaya.. nasib bapa saya tidak mengesyaki apa-apa.. hehe.. kalau dia tahu saya gastrik lagi.. habislah.. bising sudah itu.. pandai la saya cover tadi.. heh..

ah.. tadi saya mengalami kemalangan.. aduih.. haha.. kucing saya aktif sangat tadi... lari-lari.. heh.. akhirnya kucing aku buat diri aku ni macam .. apa ah? haha.. ntah la.. aku lagi tengah baring tadi.. mahu rehat kononnya.. tak pasal-pasal jadi kenangan yang berdarah tadi.. ekeke.. seriusss ! aku tidak la rasa sakit sangat tadi.. then aku ke bilik melihat keadaan kepala.. tet.. terkesima juga bila tengok darah tu mengalir.. err.. parah juga tu kan? tapi reaksi aku tidak juga terkejut sangat tadi.. aha.. aku lap la guna tisu.. haih.. just begitu la.. kakak aku banyak kali suruh aku lap something di kepala.. tp aku malas.. hee.. aha..

hm.. hey.. kamu tahu.. sekarang ni hujan.. aku teringin mahu main hujan malam ni.. izinkan aku main hujan sebentar ya..  baiklah.. kepala aku masih berdenyut ni..  hm.. aha.. okay.. Assalamualaikum..


PAST • FUTURE
MY WORDS;
Hi! welcome ! ^^btw If you can't see the past&future button at the bottom , you can zoom out a little bit and you can see the button. tq ^^

WASSUP


" ILMU penyuluh hidup. AMAL bekalan perjalanan & AKHLAK hiasan jiwa & peribadi menuju destinasi AKHIRAT yang sudah pasti "

PLEASE..


.