TheAlien
OWNER STORIES BLOGGER
pissed off
Sunday, March 19, 2017 • 11:47 PM • 0 comments



hai hello. hari ni bibiey nadhirah pissed off dengan surrounding. semua benda menjengkelkan,meloyakan,merunsingkan dan segala perasaan kurang senang yang wujud dalam perasaan seorang manusia bila dia merasakan bahawa keadaan sekeliling semua serba tidak kena. Pelik ? oh tidak. perempuan amat complicated. so benda ni tidaklah pelik.. dan aku tahu kenapa aku berperasaan sebegini. Dan mungkin yang lain juga tahu kenapa. sumpah seranah banyak aku lontarkan dalam setiap perbicaraan aku hari ini. Dan tiap kali aku tersebut perkataan yang aku tidak biasa sebut aku akan cuba bertenang.

tarik nafas dalam dalam. by the way.. aku nak cerita pasal gambar dekat atas tu. tu nama dia pasta ala campak dan tak sedap langsung. aku lapar jadi aku masak. its fun anyway walaupun tak sedap. next time aku try lagi. aku masih pening lepas makan benda ni.. ahhh. aku bosan aku confuse dengan semua benda. apa aku mahu buat dengan dengan hidup aku sebenarnya? aku masih tercari cari.

kadang kadang aku rasa giveup. bila aku give up aku mula menjauh dari orang sekeliling. dan paling hebatnya orang sekeliling tak tahu pun aku sedang menjauh. which is disturbing and kinda okay at the same time. but nevermind lah. orang akan sentiasa berperangai seperti orang. dan kita akan berperangai seperti kita. itulah yang membezakan kita dengan orang. aku harap aku akan jumpa apa yang aku cari.. same goes to you yang membaca. chauuu dulu. Kalau aku rasa mahu update blog lagi aku update. kalau tidak.. tidaklah. simple. bye


PAST • FUTURE
MY WORDS;
Hi! welcome ! ^^btw If you can't see the past&future button at the bottom , you can zoom out a little bit and you can see the button. tq ^^

WASSUP


" ILMU penyuluh hidup. AMAL bekalan perjalanan & AKHLAK hiasan jiwa & peribadi menuju destinasi AKHIRAT yang sudah pasti "

PLEASE..


.