TheAlien
OWNER STORIES BLOGGER
18 march 2017
Friday, March 17, 2017 • 11:55 PM • 0 comments
Assalamualaikummmmmmm !


hai blogger and non blogger yang tengah blogwalking blog ni.. thanks. blog ni bangang bangang sikit (bukan sikit ,banyak sebenarnya) content dia.. tapi okay lah. oh ya hari ni saya akan update special post ! untuk 18 march. Tiap orang ada tarikh tarikh yang penting untuk diorang ingat kan? misalnya, tarikh birthday(ini paling popular) tarikh kematian , tarikh mula couple , tarikh perkahwinan, tarikh movie baru nak keluar.. and so on lah. so post kali ni berkaitan dengan tarikh birthday seorang akak ni. Aku tak kenal dia siapa.. well.. aku tahu dia siapa but aku tak kenal yang macam kenal tu. kamu faham kan? tak faham? okay takpa .

First of all , nama akak ni Nur farahah binti saidon . aku tak kenal akak ni tapi aku kenal adik dia. haaa. tapi aku tahu akak ni akak kepada adik dia. alright pening ah. straight to the point ja la. Aku buat post ni sebab aku nak bagi kata kata semangat.. akak farahah ni dah takde dah... aku malas nak taip tapi benda ni memang akan jadi dekat semua manusia kan.. so, akak kepada kawan aku ni dah meninggal.. muda lagi. I never ask pun kenapa.. or pernah tanya? entah aku tak ingat. Aku rasa bersalah untuk tanya.. takut budak tu sebak. Tak tahu macamana perasaan kehilangan seorang akak.. aku cuma rasa kehilangan seorang ibu. Mungkin sama perasaan tu. entah la.

Aku malas nak taip benda yang berbaur sedih sebenarnya. Siapa yang pernah rasa kehilangan and bila sampai tarikh tarikh yang macam ni kita akan rasa.... sesuatu. how to say eh the feeling. something la.. tepu otak aku nak taip pasal topic ni. semalam actually banyak idea.. cuma masa tu aku dah tutup laptop.. and aku set nak publish benda ni before 12 tengah malam. ni dah 11.16pm.. idea tu stuck dekat satu sudut yang paling dalam dekat otak aku.. how to korek the idea out tu pun aku tak tahu lah. yang penting aku hilang ayat. so post ni akan jadi post yang sedikit hambar. okay lah , kepada kawan saya tu.. jangan lupa sedekahkan Al-fatihah pd arwah.. hidup perlu diteruskan.. tak salah merindu.. tak salah bersedih.. itu salah satu petanda bahawa kita masih mempunyai hati dan perasaan. Mungkin orang nampak kita ni macam keji sangat , macam tiada perasaan. tapi diorang tahu apa? apa yang diorang tahu? tahu apa diorang tu? kita sendiri kadang-kadang tak kenal diri kita. Diorang nak acah acah kenal dah kenapa? APAHAL? eh. kenapa jadi marah pula ni. sorry. terbawa emosi. okay la. boleh bersedih tapi jangan selalu. awak ada family ada kawan kawan disekeliling.. hargai diorang sebaik mungkin. one day diorang akan pergi juga..

ya, one day diorang akan pergi juga. Semua benda dekat dunia ni sementara.. so, sementara kita masih hidup ni kita belajar la hargai orang sekeliling. Jangan takut dengan kehilangan . Benda sementara ja... pedehal bro.

 11.42pm dah. mungkin aku bolehlah menoktahkan post ni. Dari 8pm aku mencurah idea dekat sini.. apa yang aku curah dari tadi, bagi aku cuma idea yang kosong. kosong dan tidak berasas.. aku minta maaf. Aku boleh buat lagi bagus dari ini cuma im totally lost dari tadi sampai sekarang. Idea aku terencat. sedih. okay lah.. dengan ini saya beredar dulu. lain waktu saya update lagi.. Mungkin ada benda yang menarik untuk diceritakan.. Assalamualaikum..




PAST • FUTURE
MY WORDS;
Hi! welcome ! ^^btw If you can't see the past&future button at the bottom , you can zoom out a little bit and you can see the button. tq ^^

WASSUP


" ILMU penyuluh hidup. AMAL bekalan perjalanan & AKHLAK hiasan jiwa & peribadi menuju destinasi AKHIRAT yang sudah pasti "

PLEASE..


.